Dilemma met een 9+ klantervaring

Veel bedrijven streven met hun dienstverlening naar een 9+ klantervaring. Natuurlijk een prachtige ambitie, want blije klanten leveren terugkerende klanten op en bovendien gratis publiciteit met nieuwe klanten als positief gevolg. Hier valt geen speld tussen te krijgen. Vooral mee doorgaan, zou ik zeggen.




Het dilemma begint wanneer wij het principe van een 9+ klantervaring op ons eigen leven projecteren. Laat ik gemakshalve generaliseren, wij Nederlanders zijn met een gemiddeld rapportcijfer van 7,5 op een schaal van 10 één van de gelukkigste volkeren op deze aarde. We nemen hiermee samen met een aantal Scandinavische landen, Zwitserland en Canada een koppositie in waar we trots en voldaan op mogen zijn. Maar nemen we hier genoegen mee? Zeker als we dit afzetten tegen de 9+ klantervaringen die we in veel organisaties (terecht) nastreven.


Voor mij geen dilemma meer. Mijn enige echte eigen leven verdient ook een 9+ ervaring 😊. Wat is jouw ambitie?


Wij trainen en coachen mensen naar een een 9+ in hun (werkzame) leven. Bekijk hiervoor onze diensten op www.blueyellowleaders.nl


 © Blue Yellow Leaders